Bydlení a domov

Všude dobře, doma nejlépe. Jak si zařídit krásné bydlení a útulný domov.

Děti a rodina

Děti jsou největší radostí. Kdo je nemá, chce je. Rodina je cennější než všechno bohatství světa.

Krása a móda

Krásná může být každá žena. Ovšem nestačí jen chtít. Je třeba pro to také něco udělat.

Praktické rady

Rady a tipy, které využijete v běžném životě. Ušetřete si práci, čas i peníze.

Sex a vztahy

Sex je kořením života. Jak vycházet s partnerem, jak pracovat na vztazích.

Domů » Praktické rady

Už jste někdy přemýšleli nad tím, v jaké restauraci rozhodně nejíst?

Zajímá vás, kam si zajít na jídlo a jakému podniku se raději vyhnout? Chcete se dobře najíst, dostat kvalitní jídlo, ale i kvalitní obsluhu? Kam se tedy vydat najíst, pokud vaše město a jeho restaurace neznáte jako oko v hlavě? Díky internetu zjistíte, kde se vaří dobře a kde nikoliv.

Například na Facebooku vznikají skupiny, kde si lidé předávají zkušenosti z restaurací, ze svého města. Najdete tam užitečné rady, někdy i fotografie toho, co se hostům daného podniku dostalo na stůl, jaký mají jídelníček a jaká byla obsluha.

Pokud jedete na výlet, nebo dovolenou do jiného města, kde byste se rádi najedli, tak i zde si můžete na internetu najít recenze na různé podniky, které v tomto městě najdete a těmito recenzemi se pak máte možnost řídit. Díky ním si ušetříte zklamání z nedobrého jídla a zajdete si na místo, které je v daném městě oblíbené a hojně doporučované.

Najíst se můžete pohodlně a především chutně kdekoliv, kde si vyhledáte fakt o tom, jak daná restaurace vaří. V době internetu, není vůbec nic těžké zjistit a díky tomu se o mnoho zlepšila úroveň restauračních zařízeních, protože kdo by si přál mít špatné hodnocení na internetu tak, aby se to mohl dočíst skutečně každý?

Naopak chvála je to, co dělá podnik dobrým a tak se právě tyto podniky začali snažit dávat přednost kvalitě a spokojenosti svých zákazníků. Není nad to být vyhlášeným podnikem, o kterém si to může přečíst s trochou nadsázky, celý svět.

Dostali jsme se tam, že pokud se nám nelíbí kvalita obsluhy, nebo nám v daném podniku nechutnalo, tak se nemusíme s někým osobně dohadovat a říkat mu o tom, což někteří z nás nedělají rádi. Můžeme to napsat na internet a daný podnik tím vytrestáme mnohem více, než když si budeme stěžovat osobně.

Ne každý totiž má na to, osobně někomu něco říkat a tak to raději přejde a neřeší to.

Napsat komentář!

Přidat komentář nebo trackback z vašeho místa. Můžete také odebírat komentáře přes RSS.

Přidávejte příspěvky k tématu. Nepřidávejte spam.

Můžete použít tyto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Tento blog podporuje Gravatar. Pro vytvoření Vašeho profilu se zaregistrujte na Gravatar.