Bydlení a domov

Všude dobře, doma nejlépe. Jak si zařídit krásné bydlení a útulný domov.

Děti a rodina

Děti jsou největší radostí. Kdo je nemá, chce je. Rodina je cennější než všechno bohatství světa.

Krása a móda

Krásná může být každá žena. Ovšem nestačí jen chtít. Je třeba pro to také něco udělat.

Praktické rady

Rady a tipy, které využijete v běžném životě. Ušetřete si práci, čas i peníze.

Sex a vztahy

Sex je kořením života. Jak vycházet s partnerem, jak pracovat na vztazích.

Domů » Hubnutí, Zdraví

Jak bГЅt ЕЎtГ­hlГЎ a jak si postavu udrЕѕet

Jak bГЅt ЕЎtГ­hlГЎ a jak si postavu udrЕѕet

ЕЎtГ­hlГЎ sexy ЕѕenaDocГ­lenГ­m dokonalГ© postavy se trГЎpГ­ mnoho lidГ­ po celГ©m svД›tД›. Pro nД›koho je to snadnГ©. MГЎ k ЕЎtГ­hlosti dobrГ© genetickГ© vlohy a i kdyЕѕ si kaloricky vydatnou veДЌeЕ™i doplnГ­ u televize tabulkou ДЌokolГЎdy tak vypadГЎ stГЎle fit.

Naopak ti mГ©nД› ЕЎЕҐastnГ­ z nГЎs, kteЕ™Г­ na zГЎkusek po jГ­dle jen pomyslГ­ a uЕѕ majГ­ kilo nahoЕ™e, tak stГЎle a stГЎle bojujeme s ruДЌiДЌkou na vГЎze.

Ale i pro nГЎs je tu moЕѕnost mГ­t hezkou postavu – jen to stojГ­ vГ­ce dЕ™iny a sebezapЕ™enГ­.

Tipy jak shodit pЕ™ebyteДЌnГ© kilogramy

Zapomeňte na hladovění – to co za těch pár útrpných dní shodíte vám hodně rychle naskočí zpět i s úroky. A ruku na srdce, hladovět nevydržíme přeci věčně.

Pohyb, pohyb, pohyb… To je vГЎЕЎ velkГЅ spojenec. Skoro pro kaЕѕdГ©ho se dnes jiЕѕ najde nД›co co ho bude bavit. NenГ­ nutnГ© se potit spolu s ostatnГ­mi ve vydГЅchanГ© posilovnД›, nudit se na hodinД› aerobicu. ProДЌ taky. JdД›te si zabД›hat do pЕ™Г­rody nebo vylezte horolezeckou stД›nu. Je jen na vГЎs jakГЅ sport si vyberete.

Jako dostateДЌnГЅ pohyb postaДЌГ­ cviДЌit 3-5 x tГЅdnД› po dobu alespoЕ€ 40 minut.

PЕ™i cviДЌenГ­ buДЏte poctivГ© – vГЅmluvy typu “BolГ­ mД› zГЎda”, “Nechci si pЕ™ed veДЌГ­rkem rozcuchat vlasy.” vГЎm v hubnutГ­ nepomohou. DД›lГЎte to pЕ™eci pro sebe.

JestliЕѕe o sobД› vГ­te, Еѕe ve vaЕЎem harmonogramu skuteДЌnД› chybГ­ ДЌas, tak si laЕҐku zpoДЌГЎtku nenasazujte pЕ™Г­liЕЎ vysoko. LepЕЎГ­ je poctivД› cviДЌit 2 krГЎt tГЅdnД› neЕѕ vЕЇbec.

  • K ГєspД›ЕЎnГ©mu hubnutГ­ patЕ™Г­ neodmyslitelnД› i zdravГ© stravovГЎnГ­. PravidelnГ©, pЕ™imД›Е™enГ© a kvalitnГ­ porce jГ­dla jsou ideГЎlnГ­ cestou jak dosГЎhnout vysnД›nГ© vГЎhy.

Heslo minimálně 5 kusů ovoce, zeleniny (ideálně v poměru 4ks zeleniny a 1 kus ovoce) vám pomůže k vyplnění vašeho snu. Samozřejmě vaše tělo potřebuje i jiné potraviny – Pečivo (nejlépe celozrnné), těstoviny, rýže, brambory, ideálně v kombinaci s rybím, kuřecím nebo hovězím masem zajistí, aby vaše výživa byla zdravá a vyvážená a výsledky budete moci brzy vidět i cítit.

  • Jezte svГ© jГ­dlo pomalu a dobЕ™e ЕѕvГЅkejte. Rychle zhltnutГ© jГ­dlo vГЎm zajistГ­ sice pocit Еѕe jste najezenГ­, ale pokud byste tomu nechali vГ­ce ДЌasu, zjistili byste, Еѕe k pocitu sytosti by vГЎm byla staДЌila polovina porce.
  • K hubnutГ­ je dobrГ© pЕ™ijГ­mat potraviny vyrovnanД› – tudГ­Еѕ nezapomГ­nejte na svaДЌinky. Jezte spГ­ЕЎe malГ© porce a ДЌastД›ji. SnГ­dejte!
  • Dostatek tekutin v podobД› neslazenГЅch nГЎpojЕЇ – ДЌaje, vody jsou rovnД›Еѕ neopomenutelnou souДЌГЎstГ­. Dosud sladГ­te? Zkuste cukЕ™Г­k do ДЌaje nebo kafe vynechat a uvidГ­te za pГЎr tГЅdnЕЇ, Еѕe tak k hubnutГ­ staДЌГ­.
  • KvalitnГ­ spГЎnek – Bez dostateДЌnГ©ho odpoДЌinku budete mГ­t stГЎle pocit Еѕe vГЎm nД›co chybГ­ a vaЕЎe tД›lo si tuto situaci bude kompenzovat tГ­m, Еѕe se vynasnaЕѕГ­ ztracenou energii zГ­skat v podobД› nД›ДЌeho sladkГ©ho, coЕѕ je bohuЕѕel krok zpД›t.

NavГ­c dobrГЅ spГЎnek zajistГ­ i tolik potЕ™ebnГ© sprГЎvnГ© spalovГЎnГ­. Aby se vГЎm dobЕ™e spalo a usГ­nalo snД›zte si svou veДЌeЕ™i alespoЕ€ 3 hodiny pЕ™ed spanГ­m, nepЕ™ejГ­dejte se, nehladovte.

ДЊeho se radД›ji vyvarujte

  • PЕ™ejГ­dГЎnГ­.
  • PrГЎzdnГЅch kaloriГ­ kterГ© se do tД›la dostanou v podobД› smaЕѕenГЅch jГ­del , sladkГЅch a alkoholickГЅch nГЎpojЕЇ, pamlskЕЇ…
  • Pokud jiЕѕ hЕ™eЕЎГ­te, hЕ™eЕЎte poctivД›. ЕЅГЎdnГ© dia vД›ci nejsou. Pochutnejte si na tom naДЌ mГЎte chuЕҐ v rozumnГ© mГ­Е™e a bez vГЅДЌitek, abyste zГ­tra mohly pokraДЌovat ve vaЕЎГ­ cestД›.
  • Sem tam si dopЕ™ГЎt nД›jakou tu pochoutku neznamenГЎ Еѕe jste zklamaly. ChutД› na dobroty jsou lidskГ© a pokud se jim nebudete oddГЎvat pokaЕѕdГ©, tak nebudou ЕѕГЎdnou nemyslitelnou pЕ™ekГЎЕѕkou.
  • VelkГЅch porcГ­ na noc – nejen Еѕe se vГЎm bude ЕЎpatnД› spГЎt, ale kalorie kterГ© tД›lo nezpracuje budou mГ­t tendenci se uloЕѕit.

Rada na zГЎvД›r

JestliЕѕe jste se sebou spokojenГ© vy samy, zЕЇstaЕ€te takovГ© jakГ© jste. Pokud vГЎm vaЕЎe vГЎha ЕЎkodГ­ po zdravotnГ­ strГЎnce nebo mГЎte pocit Еѕe byste se hubenД›jЕЎГ­ cГ­tily lГ©pe, tak hurГЎ na to.

MГЎte znГЎmГ© nebo kamarГЎdky, kterГ© majГ­ s vГЎhou problГ©my a hledajГ­ tipy na zhubnutГ­? PodД›lte se s nimi o tento ДЌlГЎnek.

Jeden komentář »

Napsat komentář!

Přidat komentář nebo trackback z vašeho místa. Můžete také odebírat komentáře přes RSS.

Přidávejte příspěvky k tématu. Nepřidávejte spam.

Můžete použít tyto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Tento blog podporuje Gravatar. Pro vytvoření Vašeho profilu se zaregistrujte na Gravatar.