Což je nejlepší kasino hrát online 2023

  1. Jaké Jsou Minimální A Maximální Limity Výběru V Astronaut: Nejlepší online kasina se ujala vedení od známých pozemních kasin a ujistila se, že o ty sázkové Velké je postaráno
  2. Fortune Dogs Kasino Výběr Přes Bankovní Převod - Jedním z návrhů bylo zahrnout zákazníky do procesu plánování propracovaných silvestrovských plánů nemovitosti
  3. Které Symboly Jsou Ve Hře Space Corsairs Lukrativnější: Pak najdete některé operátory, kteří se vyhýbají průměrnosti a nabízejí okamžité výběry

Vysvětlení kasinových her 2023

Casino Queen Of Embers Jak Neprohrát Ve Hře
Každý den je tu jiná hra, která vás pobaví
Jak Vyhrát Kasinovou Hru Mayan Marvels
Dostanete také několik doporučení pro výběr kasina
V tomto případě existují dvě možné strany (hráči nebo týmy), na které lze sázky umístit

Karty pokerove

Jak Mohu Co Nejlépe Využít Nabídky Bonusů Temple Quest
Téměř jsem se vzdal hry, když jsem viděl pozvání stát se vítězem peng, ale ukázalo se to lépe, než se očekávalo
Golden Glyph 3 Kasinová Hra – Porovnání S Jinými Kasinovými Hrami
Všechny aspekty online kasina, počínaje technologií Microgaming a končící nepřetržitou zákaznickou podporou, jsou na nejvyšší úrovni
Co Dělat Když Se Cítíte Ve Hře 16 Coins Podvedeni

Bydlení a domov

Všude dobře, doma nejlépe. Jak si zařídit krásné bydlení a útulný domov.

Děti a rodina

Děti jsou největší radostí. Kdo je nemá, chce je. Rodina je cennější než všechno bohatství světa.

Krása a móda

Krásná může být každá žena. Ovšem nestačí jen chtít. Je třeba pro to také něco udělat.

Praktické rady

Rady a tipy, které využijete v běžném životě. Ušetřete si práci, čas i peníze.

Sex a vztahy

Sex je kořením života. Jak vycházet s partnerem, jak pracovat na vztazích.

Domů » Hubnutí

Zhubněte podle typu postavy

Tvar postavy, a zejména pak ukládání tuku v určitých partiích, je z velké části geneticky daný. U žen rozeznáváme čtyři základní typologie postav – tzv. jablko, hruška, tvar obdélníkový (chilli paprička) a tvar přesýpacích hodin. Alespoň v jedné z těchto kategorií se rozpozná každá z vás. Trápí vás ukládání tuku na bocích a stehnech, zatímco vaše kamarádka řeší „břišní pneumatiku“? Pak vy jste typ hruška a ona typ jablko, což jsou dvě nejčastěji zastoupené typologie. Pojďme si je přiblížit podrobněji.

Hruška

Historicky bychom tento typ postavy přirovnaly k Věstonické Venuši. Problematické partie tvoří trojice boky, pozadí a stehna. Ukládání tuku v dolní části těla má často za následek vznik nevzhledné celulitidy anebo křečových žil. Horní část těla a ramena jsou naopak úzká, výhodou této postavy je úzký pas.

Jak cvičit

Podle některých teorií je tuk v těchto oblastech zásobárnou energie pro mateřství a kojení, a je proto mimořádně odolný vůči hubnoucím snahám. Dobrou zprávou ale je, že i s těmito tukovými zásobami v problematických partiích se dá bojovat. Bez cvičení to ale nepůjde. Pohybová aktivita je základ, oblé boky zeštíhlíte hlavně díky aerobním aktivitám. Vhodný je běh, jízda na kole, plavání, jízda na bruslích. Nezapomínejte, že i nejjednodušší sportovní aktivita – rychlá chůze – má také pozitivní efekt. Pro hubnutí je vhodné provozovat tyto sportovní aktivity alespoň třikrát týdne po dobu třiceti minut. Ideální je doplnit je posilovacím cvičením horní části těla, čímž se formuje tělo ve vyváženější tvar. Pozor na jednostranné posilování pouze dolní poloviny těla, jež by mělo za následek nárůst svalové hmoty, jež se zde stejně jako tuková hmota dobře tvoří. S celulitidou se dá bojovat např. pomocí dřepů, které při pravidelném cvičení posilují i zadní partie.

Jak se stravovat

Jste- li postava typu hrušky, vyvarujte s v jídelníčku zejména nezdravých ztužených tuků. Tuk se totiž nejsnadněji ukládá právě do problematických partií. Pozor tedy na smažená tučná jídla, ale i sladkosti plné skrytých ztužených tuků! Nevhodné jsou též sacharidy s vysokým glykemickým indexem, včetně bílého pečiva a veškeré jednoduché cukry. Naopak vhodné jsou bílkoviny, zastoupené v bílém mase, rybách a luštěninách a veškerá zelenina.

Jablko

Postavu typu jablka zaručeně poznáte podle tuku uloženého v oblasti břicha a podbřišku. Tento typ postavy je rizikovým pro vznik civilizačních onemocnění typu cukrovka a srdečních onemocnění. Spolu se zjevným ukládáním tuku na břiše totiž dochází k ukládání tuku kolem vnitřních orgánů.

Jak cvičit

Špatnou zprávou pro všechny ženy typu jablka je, že tento typ postavy je jeden z nejsložitějších na formování a hubnutí. Výsledky hubnutí závisí zejména na správném stravování! Pohybová aktivita je ale též důležitá, příznivě působí aerobní cvičení typu běh, plavání, jízda na bruslích či na kole. Rychlá chůze je samozřejmě také prospěšná. Dále je vhodné posilovat střední část těla a tím docílit formování pasu, který není příliš zřetelný. K tomu vám dopomůže např. pilates nebo powerjóga. Ideální frekvence je třikrát týdně.

Jak se stravovat

V jídelníčku je vhodné se zaměřit na potraviny se středním a nižším glykemickým indexem, jako je ovoce, zelenina, bílé maso a ryby. Když už si dopřát sacharidy, tak takové, které obsahují vlákninu (např. celozrnné pečivo, již zmiňovaná zelenina a ovoce).

Chilli paprička (obdélník)

Obecně se tento typ postavy dá popsat jako chlapecká. Ramena, pas i boky jsou prakticky ve stejné šíři. V případě přibírání na váze dochází k hromadění tuku ve střední části těla, což s sebou nese riziko vzniku kardiovaskulárních onemocnění a cukrovky, podobně jako u postavy typu jablka.

Jak hubnout

Obecně tento typ postavy patří k jedněm z nejtěžších na tvarování, protože je potřeba nabrat svaly na horní i dolní polovině těla a zároveň zhubnout v oblasti břicha. Aerobní cvičení typu běh, jízda na kole, na bruslích či plavání je potřebná ke snižování hmotnosti, ostatně jako u všech předešlých typů. Pro formování ženských křivek je třeba posilovat, ideální je dvakrát týdně zajít do posilovny.

Jak se stravovat

Vhodné jsou zdravé tuky a složené sacharidy s dostatkem vlákniny, obdobně jako v případě postavy typu jablko. Tedy dostatek ovoce, zeleniny, libové maso, ryby a luštěniny.

Přesýpací hodiny

Pokud jste majitelkou této postavy, nezbývá, než vám pogratulovat. Máte ženské křivky, výraznější poprsí, oblejší boky a úzký pas. Tento typ postavy bývá velice žádaný a pokud přibýváte na váze, tak se tuk většinou rovnoměrně rozloží.

Ale i o tuto postavu je třeba se starat a formovat, ať již zmiňovaným aerobním cvičením, tak posilováním jednotlivých partií horní i dolní části těla.

Na závěr ještě jedna obecná rada shodná pro všechny: jakákoli aerobní aktivita, kterou budete provádět alespoň 40-60 minut třikrát týdně povede k úbytku tělesné hmotnosti.

Napsat komentář!

Přidat komentář nebo trackback z vašeho místa. Můžete také odebírat komentáře přes RSS.

Přidávejte příspěvky k tématu. Nepřidávejte spam.

Můžete použít tyto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Tento blog podporuje Gravatar. Pro vytvoření Vašeho profilu se zaregistrujte na Gravatar.