Bydlení a domov

Všude dobře, doma nejlépe. Jak si zařídit krásné bydlení a útulný domov.

Děti a rodina

Děti jsou největší radostí. Kdo je nemá, chce je. Rodina je cennější než všechno bohatství světa.

Krása a móda

Krásná může být každá žena. Ovšem nestačí jen chtít. Je třeba pro to také něco udělat.

Praktické rady

Rady a tipy, které využijete v běžném životě. Ušetřete si práci, čas i peníze.

Sex a vztahy

Sex je kořením života. Jak vycházet s partnerem, jak pracovat na vztazích.

Domů » Děti a rodina

Manboxeo nabízí originální dárky pro muže i ženy. E-shop teď expanduje do zahraničí

Společnost Rewild s.r.o., se svými e-shopy s dárky Manboxeo.cz, Manboxeo.sk, Wowboxeo.de a Wowboxeo.at navýšila loni svůj obrat o 37,8 % na celkových 259 milionů korun. Od založení v roce 2013 se tak firmě daří kontinuálně růst. Ročně nyní prodá přes 120 000 kusů dárkových boxů – dřevěných beden s páčidlem, truhel se zámečkem, cihel s kladivem a dalších.

„Období covidu bylo pro prodejce dárků velkou výzvou. My jsme té doby naplno využili a náš byznys rozšířili,“ říká zakladatel a majitel firmy Lukáš Legát. „Specializujeme se na dárky s přidanou hodnotou zážitku, prémiovou kvalitou, s co největší možností personalizace a na trhu ojedinělé produkty. Jsou vhodné pro rodinné oslavy nebo svatby, které nebylo v posledních dvou letech možné normálně pořádat. I přesto se nám podařilo v roce 2021 udržet provozní zisk 17 milionů korun a náš obrat narostl téměř o 40 %. To nám dává optimismus do dalšího období,“ dodává.

Nyní se Manboxeo chystá vstoupit na maďarský trh. „Momentálně jsme přítomni na trhu v Česku, Německu, Rakousku a na Slovensku. Německo je pro nás významný trh, minulý rok jsme tam prodali 20 000 dárkových beden, truhel a dalších výrobků. Podobná čísla máme i na Slovensku. V létě chceme do naší expanze zahrnout nově také Maďarsko, kde se obecně českému e-commerce tradičně daří,“ prozrazuje Lukáš Legát.

Kromě plánů na zahraniční expanzi chystá Manboxeo i nové produkty. Cílem je nabídnout dárky každému pro každou příležitost. „Letos chceme do portfolia mimo jiné postupně zařazovat personalizované, tedy potištěné nebo gravírované dárky. Proto jsme zainvestovali do nákupu nejmodernějších technologií pro potisk, gravírování nebo laserování různých materiálů, jako je dřevo, textil, sklo, kov, kůže, ale i kámen. Chceme se tak stát jediným e-shopem, který takto široké možnosti personalizace nabídne na jednom místě. Jako první vlaštovku jsme na začátku léta přidali do nabídky dřevěné brýle s možností vlastního gravírování. Ještě letos v létě také plánujeme spustit možnost potisku textilu, který si bude moct člověk přes online rozhraní sám navrhnout a do druhého dne mu přijde domů,“ popisuje Lukáš Legát.

Právě krátká doba dodání je podle Legáta klíčová. „Pokud někomu kupujete dárek, je nutné, aby vám přišel včas a v pořádku. Na tom si zakládáme a standardně naše zboží dodáváme do druhého dne po celém Česku i Slovensku. Zákazníci kvalitu našich služeb oceňují, což dokládá mimo jiné i cena spotřebitelů Heureka ShopRoku, kterou jsme loni získali,“ uzavírá.

Napsat komentář!

Přidat komentář nebo trackback z vašeho místa. Můžete také odebírat komentáře přes RSS.

Přidávejte příspěvky k tématu. Nepřidávejte spam.

Můžete použít tyto tagy:
<a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Tento blog podporuje Gravatar. Pro vytvoření Vašeho profilu se zaregistrujte na Gravatar.